1.4.2012

Kiitos!

Kiitos ystävistä! Olette elämäni suola ja sokeri ja kun mietin teitä, niin melkein tulee miesitku!

Kiitos mäkin kasvissafkoista! Voi kuvitella, että syö terveellisesti, vaikka syökin mäkissä! Kiitos myös mäkin ranskalaisista, jotka on paljon parempia kuin Hesen!

Kiitos luottokortista! Sucks to be you, Osuuspankki! Vaikka oikeasti, sucks to be me.

Kiitos Heli Kajon tästä biisistä! Jotenkin kuvastaa hienosti jotain helsinkisuomalaisuutta.
Joudun kyllä aina välillä tätä kuunnellessa miettimään, missä Annankatu on. Olen maalta.

Kiitos Holcombe Wallerin tästä biisistä! Se on ihana ja muistuttaa mua mun mussusta, jota rakastan ja kaipaan!

Kiitos rapeista RAKASTANTEITÄKAIKKIA-känneistä! Niitä tarvitaan, jotta elämä asettuisi oikeisiin mittasuhteisiin.

Kiitos Annalle, joka sanoi, että mulla on hipsteritakki! Olin siitä vähän otettu.

Kiitos kesä, kun olet tulossa!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti